pondělí 26. listopadu 2007

S úsměvem idiota

...nastavovala jsem tvář padajícím vločkám a nechala si jimi zneprůhledňovat optickou pomůcku. Po nabažení se krystalické podoby vody a opětovném zprůhlednění brýlí schovala jsem se na chvilku pod střechu, ale jen abych v květinářství okoukla adventní věnce a další vánoční ozdůbky.

Poté, co jsme v sobotu s Elfíkem pořídili dobrou polovinu všech potřebných vánočních dárků, aniž bychom při tom utrpěli na duši či na těle, vítám vše, co značí předzvěst oněch svátečních dní, ještě o něco radostněji, než dosud. Za okny tma a zima, Last.fm mi tu vyhrává vánoční písně, popíjím skořicovou kofolu (ačkoli kofolu nerada, ale skořicová je vánoční) a k tomu švestkový perník (což sice normálka nijak vánoční není, ale dnes mi ten perník opravdu vánočně chutná). Žůžo labůžo.

Let it snow, let it snow, let it snow.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ještě že ty Vánoce letos rušíme... ;-)

Anonymní řekl(a)...

Však ať se každej zařídí podle svýho. Neznám větší blbost, než dělat nějakou věc jen proto, že "se to tak dělá" (nemyslím samozřejmě věci potřebné pro chod společnosti, jako je dodržování určitých pravidel apod.). Mít rád Vánoce a vytvářet k tomu příslušnou atmošku vyžaduju jen od těch, s nimiž sdílím společnou domácnost. :-P

Anonymní řekl(a)...

Já ale mám Vánoce docela ráda, ale vzhledem k okolnostem letošního roku je to asi tak lepší - že budeme pryč. :-(