sobota 12. ledna 2008

Těžko na kluzišti, lehko ve zkouškovém

Kdeže loňské sněhy jsou? Ptáme se. A nejen ty loňské, ale dokonce i ty minulotýdenní se vytratily neznámo kam. Svou běloskvoucností a dalšími estetickými kvalitami se mohly chubit sotva den a kousek a už minulého pondělí navečer byly transformovány do hladkého kluziště, které z mé rutinní cesty na jógu a zpět udělalo adrenalinový zážitek těžkého kalibru. V úterý pak nabylo podoby ještě nezaschlé citrónové polevy a v dalších dnech se přes klasickou šedavou břečku začlenilo opět do koloběhu vody. Panta rei.

Minulý týden mě zbavil mých samaritánských povinností, tedy docházení na přednášky, motivovaného soucitem k přednášejícím, jimž jsem chtěla dopřát alespoň jednočlenné publikum, neb skončil semestr. Teď se zabavuji převážně psaním různých seminárek, překladů, návrhů diplomek a jiných neužitečností. K výčtu toho, k čemu je vysokoškolské vzdělání dobré, mohu přidat nabytí schopnosti napsat o ničem bez větších obtíží deset až dvacet stránek. To se může v životě hodit.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pobavila mě moc poslední věta. Fakt bez obtíží?K tomu jsem se nikdy nedopracovala.

Anonymní řekl(a)...

Alibisticky jsem napsala, že bez "větších obtíží" :-) U některých témat je to skutečně náročnější, ale naše schopnosti stále rostou a takovým završením bude napsání o ničem 80 stran, tedy diplomka. ;-P

Anonymní řekl(a)...

Bohužel se svým elaborátem o ničem pro profesora Špalka jsem ještě nezačala... :(

Anonymní řekl(a)...

To zvládneš, Helenko. Když to zvládla i jedna nejmenovaná televizní moderátorka s dvouciferným IQ, tak Ty to musíš napsat, i kdybys při tom byla v kómatu. :)

Anonymní řekl(a)...

:-)))))))))
S tím kómatem to zkusím - možná je to ten správný stav pro toto téma.

Anonymní řekl(a)...

pobavila jsem se, a taky mě pobavily vaše komentáře... :-)/jenia