čtvrtek 13. března 2008

Jaro all the way

Ještě to bude nějakou dobu neoficiální, ale jaro o sobě dává už dlouho vědět. Zelená travička, sedmikrásky, fialky, zlatý déšť, kočičky (myslím ty rostlinné) a dokonce rozkvetlé třešně. A k tomu počasí přímo aprílové. Ze začátku to bylo tak, že se počasí měnilo za den jen dvakrát - většinou když bylo ráno sluníčko, mohl člověk očekávat, že navečer bude nevlídně pošmourno, ne-li deštivo a naopak. Dnes, jak tak koukám (zatím naštěstí jen zpoza okna), máme sluníčko-liják-sluníčko-liják aspoň tak v hodinových intervalech. A přesto se mi to v celkovém úhrnu líbí. Jaro to já totiž můžu... Ale jestli dneska během odpoledne zmoknu víc jak jednou (v tom maxivětru to s deštníkem opravdu nemá cenu ani zkoušet), tak se neznám. :-)

Mé chudé blogo-zápisky poslední dobou signalizují nabitý program a to sice nabitý náplní tak záživnou, že i kdyby to mohl psát někdo za mě, neměl by moc o čem. Tudíž to vezmu jen v několika málo bodech:

  • V úterý mě čeká souborná zkouška alias státnice z věd značně odtažitých, abstraktních a tak vůbec nějak mimo mísu... i když spláchnout je do té záchodové by možná bylo tou nejpregnantnějších aplikací.
  • V práci jsem absolvovala několikeré zaskakování za kolegyně, což zapláclo část vzácného času a nastolilo několik lehce stresových situací. Moje pracovní zkušenosti se však obohatili o nakupování občerstvení na workshop a vaření kávy a čaje klientům se silně moravským přízvukem. To můj profesní životopis rozhodně obohatí. :-)
  • Mezitím se snažím splácat něco do diplomky, neb máme tento semestr diplomní seminář, kam máme donášet naše výtvory... a koneckonců závěr studia se neodvratně blíží. Tím více oceňujeme, že máme tento (poslední!) semestr magisterského studia povinný úvod do sociologie spolu se studenty bakaláře (a náplň dokonce odpovídá spíš druhému stupni základní školy)...
  • A do toho má pořád někdo narozeniny, svátky a nakupily se i kulturně společenské akce, Velikonoce a vůbec...

Čili dost keců a jdu se věnovat otázkám 9. a 10., ať ze mě profesor Špalek nedostane u zkoušky mrtvici... nebo já z něho. ;-)

Žádné komentáře: