středa 22. října 2008

Moje první dovolená

Svoje první dva dny dovolené jsem si vybrala minulý pátek a pondělí. Byl to - aspoň ze začátku - trochu zvláštní pocit. Pořád jsem čekala, byvše zarytou optimistkou, kdy mi zavolají z práce, že se tam něco mým předdovolenkovým působením zrovna fatálně podělalo a vypadá to nejmíň na konec světa. Nakonec mi šéf volal jen jednou...

A než jsem odložila mokrý hadr, kterým jsem víceméně neúspěšně drhla podlahu pocákanou od barev, a sundala gumové rukavice, přestal telefon zvonit. Než jsem se stihla ozvat zpátky a v hlavě vytvořit katastrofický scénář nastavší situace, přišla mi od šéfa smska, že mi volal omylem...

V pondělí už jsem ten pocit, že beze mě v práci určitě nemůžou být, neměla. Buďto jsem si už zvykla, nebo jsem si na to při celodenním skládání nábytku z Ikei ani nevzpomněla. Pán, který nám přišel pokládat koberce, tento druh zboží trefně označil jako Lego. :-)

Když to celkově zhodnotím, tak kdyby měli malíři, co u nás malovali, nějaké IQ a oblepili futra páskama a pokryli vybavení a podlahy igelitem, ušetřili by mi tři dny práce spočívající převážně v lození po zemi a usilovném drhnutí každé kapičky barvy zvlášť pískem a houbičkou na nádobí... Aspoň si pak tam toho bydlení budu víc vážit, když mi to zútulnění dává takovou práci...

Čili vymalováno podlahy jakžtakž čisté (až na zatím odolné cákance, na které mi v první etapě už nevyzbyly síly), koberce položeny, okna umytá, koupelna a její dlaždičky taktéž. Nábytek do ložnice smontován, zbývá jen dokoupit šatní skříň, která byla zrovna vyprodaná. Včera dorazila lednička a tahat jejích 70 kilo jsem těm dvěma pánům do třetího patra po úzkém schodišti fakt nezáviděla.

Zítra večer dovezou stěhováci do starého bytu krabice, v pátek (kdy si "užiju" další dovolenou) balení a v sobotu stěhování. Víkend se naštěstí protáhne až do úterka, takže snad zvládneme i definitivně vyklidit původní byt, a pak už "jen" vybalovat a postupně dokupovat další vybavení... Tak doufám, že do Vánoc to bude u nás vypadat aspoň trošku jako u lidí. :-)

Žádné komentáře: