pondělí 24. prosince 2007

Štědroodpolední dolaďování

Ze svátečního pidihrníčku upíjím horkou medovinu a snažím se neusnout (to ranní vstávání mi vážně nedělá dobře:-)). O "bohatém" televizním programu pro nadcházející dny jsem si pomyslela své a pustila si rádio. Veškeré přípravy na večer jsou již dokonány, takže se následující hodinu pokusím předstírat sváteční nicnedělání.

Výbornou rybí polívku s drožďovýma knedlíčkama dopřála jsem si hned dvakrát - na oběd a o pár hodin později ještě ke sváče a podařilo se mi ji téměř dorazit, takže zbytky z Vánoc snad tentokrát stihneme dojíst snad už tak koncem února 2008. ;-) Sušeného ovoce a oříšků máme tolik druhů, že se mi ani všechny nevešly na třípatrový podnos... a cukroví je snad patnáct druhů (i když je fakt, že deset z nich jsou z naší oblíbené manufaktury Grandparents:-))...

Tak si krásně užijte večer a hlavně pozor na rybí kosti! :-)

Žádné komentáře: