pátek 8. února 2008

Záskok

Nikoli za matku ani za Vavrocha nýbrž za recepční. To mě čeká příští úterý ve firmě, kde se už od léta podílím na přípravě reklamních katalogů...

Nu což, sami si o to řekli, takže není pochyb o tom, kam svalovat případnou vinu. A vůbec jsou v téhle firmě takoví podbíziví, vždyť jsem se tam z počátku ucházela úplně o jinou pozici a řekli mi, že ta je sice obsazená někým jiným, ale jestli náhodou nechci pracovat na těch katalozích. A teď ta recepce. Jestli to vyjde s rozvrhem a jestli po mém úterním debutu z té firmy ještě něco zbyde, budu tam asi každé úterý. Prostě všichni mě chtějí mi-milovat a zzabít...

Co z toho vyplývá? Že pokud půjdete nebo budete v úterý dopoledne volat do firmy, kde vás recepční přepojí místo na oddělení péče o zákazníky do kotelny, či místo bzučáku na dveře stiskne tlačítko pro odpálení zbraní hromadného ničení, pak ano, máte tu čest s Malenkou a jestliže to přežijete, můžete si požádat o autogram. :-)

Žádné komentáře: