neděle 20. července 2008

Jedna velká šmouha

Tak mi připadají uplynulé tři týdny. Z celého dne mi nejvíc utkví nepříjemné ranní zvonění budíku a pak už se všechno řítí neuvěřitelným tempem. Všední dny i víkendy.

Posledních pět let jsem si dost zvykla na to, že do školy se jde na pár přednášek dva nebo tři dny v týdnu a zbylý program je víceméně volný a jde ho libovolně přizpůsobit aktuálním možnostem. Skočit během dne něco zařídit, zajít si do posilovny, nakoupit, … To bylo fajn, na druhé straně pak to nárazové učení spousty hodin denně, přes víkendy, Vánoce, … Rozhodně upřednostňuji současný stav, kdy když padla, mám čas jenom na odpočinek (ehm a taky na uklízení, nakupování, praní, žehlení, vaření, zařizování... :-)).

Nicméně to zrychlení času pociťuji velmi výrazně a dost mě děsí, že teď takhle poletí den za dnem až do hořkého konce. A taky to, že volné večery budou časem čím dál méně volné a rána čím dál hektičtější, až jednou přijdou děti, zvířátka a tak podobně. :-)

A taky mě děsí to, jak musí takovýhle stereotyp vypadat u někoho, kdo na rozdíl ode mě musí do práce daleko dojíždět, musí v ní strávit víc než osm hodin denně (s čímž se člověk v dnešní době bohužel asi setkává dost často) a ještě ke všemu je jeho pracovní náplň jednotvárná. S takovýmihle vyhlídkami na příštích čtyřicet let svého života bych si opravdu šla hodit mašli. Současný stav naštěstí aspoň zatím vypadá o dost optimističtěji. Snad si brzo zvyknu.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A bude hůř..... ;-)
Helena

Anonymní řekl(a)...

Děkuju za ty optimistické vyhlídky. :-P

Anonymní řekl(a)...

Vždy ráda potěším ;-)
Helena

Anonymní řekl(a)...

mne se ten cas casem zpomalil. Ale ten volnej cca pultyden postradam dost bolestne, obcas jde nekam si odskocit pres obed, kdyz neni moc prace, ale patecni uklizeci odpoledne nebo "tak ja si zajedu do knihovny" "tak ja si zajedu k doktorovi", to je minulost... a jak si toho clovek nevazil a kolikrat ten den uplne proflakal (a to mi taky chybi :))