čtvrtek 18. října 2007

Malé podzimní radosti velké celebrity

Tak nějak mě napadlo zjistit, jak moc jsem vlastně slavná. I vygůglila jsem "malenka" a s velkým překvapením hleděla jsem na výsledky vyhledávání. Z něco přes miliónu nalezených stránek byl můj starý blog na třetím, a pak ještě na 14. místě. Předběhly mě jen dvoje stránky chovatelské stanice britských krátkosrstých a habešských koček. :-) Můj relativně nový deníček (tedy ten, co právě čtete) následoval v těsném závěsu na pěkném 18. místě.

To, že nepoužívám žádné fígle pro větší vygůglovatelnost, snad nemusím ani dodávat. Prostě jsem slavná. A jediný důvod, proč se mi denně nevrhají k nohám davy fanoušků a proč mě na ulicích neoslovují staré babičky a nežádají o autogram pro vnoučky, je relativní anonymita, kterou blogování dopřává. Jsem skromná a netoužím po slávě ani mrzkém mamonu (ale tu desetimetrovou zlatou sochu vykládanou diamanty mi tedy postavit můžete, no:-P).

Včera pro mě teprve doopravdy začal podzim. Konečně jsem si totiž upekla kaštany. Tak ještě snad dokoupit hřebíček a celou skořici, ať můžem podzimní (a pak i ty zimní) plískanice zapíjet svařeným vínem nebo horkým kořeněným jablečným džusem a bude to dokonalý. Už se mi nejmíň třikrát zdálo o Vánocích, občas si mimoděk pobrukuju koledy a přemýšlím o tom, jaké cukroví budu letos péct. A asi tak za měsíc by to chtělo intenzivně začít nakupovat dárky... Tenhle čas mám prostě ráda a nestydím se za to. :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hihi, inspirovalas me a zkusila jsem to teda taky.. nikdy by me nenapadlo, ze ty me stranky jsou taky tak nahore.. 4. :)
tak preju hodne uspechu a treba brzy habesske kocky porazis! ;)
melounek..

Anonymní řekl(a)...

Já jsem se svým nickem druhá, a pak dlouho a dlouho jediná. Chci taky diamantovou sochu. :-) jenia